i. Web-site-ul www.narru.ro („Website-ul”) este gestionat de KUKO ART DESIGN SRL, in calitate de vanzator, cu sediul social in: Str Borsec 16A, Afumați, jud. Ilfov, Romania, inregistrat la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov, numar de identificare J23/4292/2021, cod unic de inregistrare (CUI) RO44584181, („Vanzatorul”).
ii. Prezentul document stabileste termenii si conditiile de utilizare a Website-ului si conditiile de achizitionare a produselor comercializate prin intermediul Website-ului(denumiti in continuare “Termeni si Conditii“). Acesti Termeni si Conditii cuprind drepturile si obligatiile partilor care decurg din sau sunt in legatura cu contractul de vanzare-cumparare (“Contractul“) incheiat intre Vanzator si un cumparator individual prin intermediul Website-ului.
b. Cumparator
i. Cumparatorul este orice persoana fizica care, prin inregistrarea unei comenzi online pe web-site, actioneaza in alte scopuri decat cele specifice activitatii sale comerciale sau profesionale, avand, potrivit legii, calitatea de consumator (“Cumparatorul“).
c. Termeni si Conditii Generale
i. Prezentii Termeni si Conditii sunt parte integranta din Contractul incheiat intre Cumparator si Vanzator si cuprinde drepturile si obligatiile partilor (asa cum este definit mai jos).
ii. Prin incheierea Contractului de vanzare-cumparare, Cumparatorul convine si este de acord cu prezentii Termeni si Conditii, in integralitatea acestora.
d. Definitii
i. Contractul reprezinta intelegerea incheiata electronic intre Vanzator si Cumparator, prin intermediul Magazinului online al Vanzatorului (asa cum este definit mai jos).
ii. Magazin Online – sistem online operat prin intermediul internetului, care permite Vanzatorului si Cumparatorului sa incheie Contractul prin intermediul comunicarii la distanta. Magazinul Online este operat pe un website aflat la adresa www.narru.ro.
iii. Produsele si Servicii – Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate respectiv prestate de catre Vanzator, Cumparatorului si sunt reprezentate prin mobilier, accesorii birou si/sau decoratiuni achizitionate de catre Cumparator, care corespund descrierii din cataloagele si documentatia producatorului, ale caror caracteristici au fost agreate de Cumparator si inscrise in comanda, respectiv factura.
iv. Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
v. Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, in format electronic, TV, in cadrul Magazinului Narru sau prin intermediul Website-ului a unui numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
2. Produse si Servicii. Comanda. Livrarea. Metode de plata.
a. Oferta de Bunuri
i. Vanzatorul ia toate masurile pentru ca informatiile publicate pe Website, inclusiv descrierea Produselor si a Serviciilor, precum si preturile listate, sa fie, in orice moment, corecte si complete. Cu toate acestea, in cazul unor erori in publicarea informatiilor mai sus mentionate, Vanzatorul va incerca sa inlature toate erorile survenite in cel mai scurt timp posibil. In cazul in care Vanzatorul constata ca eroarea respectiva a afectat/influentat Comanda Cumparatorului sau Contractul valabil incheiat, va informa Cumparatorul in cel mai scurt timp posibil, oferindu-i atat posibilitatea reconfirmarii Comenzii/a Contractului, cat si posibilitatea anularii acesteia/acestuia.
ii. In momentul plasarii comenzii pe Website, Cumparatorul va avea in vedere urmatoarele aspecte:
culorile Bunurilor, astfel cum sunt prezentate pe Website, pot fi diferite in realitate, acestea depinzand de mai multi factori, inclusiv, dar fara a se limita la, setarile monitorului Cumparatorului;
dimensiunile sunt specificate in descrierea Bunurilor.
Bunurile vor fi livrate numai in masura in care sunt disponibile. Narru isi rezerva dreptul de a retrage orice Bun de la vanzare, in orice moment. In asemenea situatii, singura responsabilitate a Narru fata de Cumparator este rambursarea integrala a sumelor platite pentru respectivele Bunuri pe care nu le mai poate furniza/le-a retras de la comercializare.
Narru depune toate eforturile pentru a livra Bunurile in cel mult 15 de zile lucratoare dupa confirmarea comenzii. In cazul in care produsul este pe stoc, livrarea va fi efectuata in maxim 2 zile lucratoare. Mentionam ca toate informatiile cu privire la livrare oferite de Narru (pe website, la telefon sau prin email) sunt doar cu titlu estimativ si, de aceea, pot varia de la caz la caz. Va rugam sa consultati Sectiunea 3 – Livrarea Bunurilor pentru mai multe informatii despre livrare;
Narru isi rezerva dreptul de a ajusta in mod liber si cu respectarea prevederilor legale, preturile si ofertele speciale practicate.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de efectua orice modificari ale continutului Magazinului Online inclusiv preturile. Ofertele (inclusiv reducerile, vanzarile promotionale si pliantele promotionale) sunt aplicabile in limita stocului disponibil sau pentru o anumita perioada de timp. Preturile sunt aplicabile in momentul plasarii Comenzii.
Toate preturile Bunurilor si serviciilor (ex. livrarea) sunt stipulate cu TVA inclus, cu exceptia mentiunilor exprese ca preturile nu includ TVA.
1. Comanda
a. Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.
b. Vanzatorul va informa Cumparatorul, prin mesaje distincte, inregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Inregistrarea unei comenzi online de catre Vanzator, discutiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare si confirmare ferme ale comenzii si, in consecinta, NU semnifica incheierea contractului la distanta.
c. Daca Vanzatorul confirma explicit o comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare scrisa (e-mail, SMS) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.
d. Comanda se considera valida numai dupa confirmarea de catre Vanzator a disponibilitatii stocului, a pretului precum si a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumparator.
e. In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, si documentele fiscale. (Factura de marfa si respectiv Factura de servicii).
f. Cumparatorul se inregistreaza pe Website pe baza unui user si a unei parole unice, selecteaza produsele, isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile magazinului online https://narru.ro, apoi apasa butonul „Adauga in Cos.” In „Cosul meu”, clientul are posibilitatatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului „Finalizeaza comanda”.
g. Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi in vederea validarii acesteia, o confirmare scrisa din partea Vanzatorului, privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.
h. Odata validata, Comanda nu mai poate fi modificata de catre Cumparator. In cazul in care doriti sa modificati/anulati ne puteti contacta pe mail (office@narru.ro) sau la numarul de telefon afisat pe site (0748200433).
In cazul produselor realizate „pe comanda”, detaliile comenzii vor fi confirmate de Vanzator prin e-mail. Comanda va fi considerata finalizata in momentul creditarii contului Vanzatorului cu 50% avans din pretul Bunului comandat.
2. Livrarea
a. Livrarea se realizeaza la adresa de livrare definita de catre Cumparator in formularul de comanda, utilizand curieratul extern sau echipa interna de livrare. In cazul in care o comanda contine mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singura livrare in termenul stabilit de Vanzator, conform disponibilitatii afisate pe site in momentul plasarii comenzii.
b. Taxa de transport ce se adauga valorii produsului comandat este de 19,99 lei, pentru toate livrarile efectuate pe teritoriul Romaniei. In cazul livrarilor in afara Romaniei, taxa va fi calculata in momentul efectuarii comenzii.
c. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la
livrare. Cumparatorul are obligatia sa desfaca si sa verifice din punct de vedere cantitativ si calitativ coletele, pe baza etichetarii acestora, sa desfaca si sa verifice, integritatea coletelor fragile precum si a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticla).
d. Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
e. Termenele de livrare sunt afisate pe site la fiecare produs si variaza in functie de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de catre Vanzator in cazul in care acestea sunt afectate de intarzieri ale transportului datorate unor situatii mai presus de puterea de control a Vanzatorului, ori de interventia unor autoritati in procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
f. In cazul in care ambalajul nu este intact, Vanzatorul recomanda Cumparatorului sa refuze receptia Bunurilor de la transportator si sa transmita un email de informare a Vanzatoului la adresa de email office@narru.ro. Prin semnarea de primire, Cumparatorul confirma ca ambalajul Bunurilor este intact.
g. Orice reclamatii privind defectele mecanice ale Bunurilor, livrarea de alte bunuri decat cele comandate etc., care nu au fost semnalate la receptia bunurilor de la transportator, vor fi semnalate de Cumparator imediat dupa identificarea lor, dar nu mai tarziu de 3 zile de la receptia Bunurilor. Vanzatorul va fi tinut raspunzator pentru pagubele cauzate Bunurilor in timpul transportului, doar in situatia in care Cumparatorul reclama astfel de pagube imediat, in conformitate cu prevederile prezentilor Termeni si Conditii.
h. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, a amanarii de catre Cumparator a termenului de livrare stabilit, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.
i. In cazul in care, din motive imputabile Cumparatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absenta de la adresa de livrare comunicata, refuzul achitarii contravalorii coletului), Bunurile trebuie livrate in mod repetat sau printr-o metoda de livrare diferita de cea solicitata initial prin Comanda, Cumparatorul are obligatia de a suporta toate costurile ocazionate de livrarile repetate.
3. Plata
a. Preturile afisate pe website sunt exprimate in LEI si includ toate taxele aplicabile.
b. TVA se aplica la valoarea legala de la data comenzii si este inclus in preturile Bunurilor si/sau serviciilor.
c. Preturile produselor afisate pe website exclud costurile de livrare si costurile altor servicii optionale.
d. Vanzatorul ofera urmatoarele metode de plata: numerar la livrare, plata prin card si transfer electronic.
e. Transferul electronic inseamna ca pretul de achizitie, inclusiv eventualele costuri aferente livrarii sau alte costuri ale altor servicii optionale pe care le-ati selectat (“Pretul tranzactiei”) trebuie achitat in contul bancar al Vanzatorului, inainte ca Bunurile sa fie expediate. Pentru a procesa Comanda cat mai repede posibil, Vanzatorul recomanda mentionarea numarului alocat Comenzii si comunicat Cumparatorului in momentul completarii Comenzii, ca si cod de referinta. In cazul unei plati prin transfer electronic, Pretul Tranzactiei se considera achitat in momentul in care suma aferenta Comenzii a fost creditata in contul bancar al Vanzatorului.
f. Plata prin card inseamna ca in momentul finalizarii Comenzii, Cumparatorul va fi redirectionat catre un server de plata al unui tert, unde va completa informatiile referitoare la plata. Informatiile vor fi verificate, Comanda confirmata si pretul de achizitie se va retrage din contul bancar al Cumparatorului.
3. Drepturi si obligatii in baza Contractului de vanzare-cumparare
a. Vanzatorul are obligatia de a livra Cumparatorului Bunurile comandate la pretul de achizitie convenit si Cumparatorul are obligatia de a achita pretul tranzactiei si de a primi Bunurile.
b. Cumparatorul este obligat sa furnizeze in Comanda informatii adevarate si corecte. Vanzatorul va considera toate datele puse la dispozitie de Cumparator, care sunt necesare incheierii Contractului de vanzare-cumparare, ca fiind adevarate si corecte.
c. Vanzatorul nu are nici o obligatie fata de Cumparator in legatura cu orice Cod de Conduita in sensul Art. 8 alin. 1 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic.
d. Pentru solutionarea amiabila a reclamatiilor consumatorilor, Cumparatorul va contacta: office@narru.ro. Vanzatorul va informa Cumparatorul cu privire la rezultatul procedurii reclamatiei, prin mijloace electronice, la adresa de e-mail comunicata de catre Cumparator.
4. Cupoane de reducere si vouchere
a. Vanzatorul ofera diverse tipuri de reduceri; reducerile sunt de asemenea acordate si sub forma de cupoane de reducere sau vouchere care includ, cel mai frecvent, coduri de reducere.
b. Codurile de reducere si voucherele nu pot fi utilizate in mod repetat cu exceptia situatiilor in care cuponul sau voucherul respectiv stipuleaza in mod expres contrariul.
c. Cupoanele de reduceri si voucherele nu pot fi combinate sau utilizate impreuna, decat in situatia in care cuponul sau voucherul respectiv stipuleaza in mod expres contrariul.
d. In cazul in care reducerea sau cuponul de reducere este utilizat altfel decat in conformitate cu regulile ofertei de reducere, ale cuponului sau voucherului, Vanzatorul are dreptul de a refuza reducerea, cuponul de reducere sau voucherul respectiv. Cumparatorul va fi informat in consecinta si i se va oferi posibilitatea de a plasa Comanda fara reducerea solicitata. In cazul unor neintelegeri/neclaritati privind interpretarea regulilor aplicabile reducerilor sau cupoanelor de reduceri, mentiunile prezentilor Termeni si Conditii vor prevala.
In cazul in care plasati o Comanda pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, The Home va va informa corespunzator.
e. Restul Comenzii va fi procesat si expediat conform solicitarii clientului.
5. Politica de retur
a. Potrivit legislatiei in vigoare, Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
b. Cumparatorul este informat asupra faptului ca, in cazul in care Bunurile a caror returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din pretul Bunului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 de zile de la data solicitarii returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeasi metoda de plata.
c. Cumparatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea Bunurilor, cu exceptia cazului in care Vanzatorul accepta sa suporte acele costuri.
d. Cumparatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
e. Livrarea si transportul sunt servicii distincte, oferite de catre noi, ce comporta optiunea Cumparatorului si plata unui pret. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de livrare si transport al Bunurilor, daca Cumparatorul a exprimat in prealabil acordul expres pentru executarea acestora.
f. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile Cumparatorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
g. In cazul in care va putem ajuta cu alte informatii, va rugam sa ne scrieti la adresa: office@narru.ro. In plus, puteti completa formularul de retur si trimite catre aceeasi adresa de email: office@narru.ro. Descarcati formularul de retur pentru produsele Narru achizitionate de pe www.narru.ro aici: Formular Retur.
6. Garantii si service
a. Vanzatorul asigura si garanteaza conformitatea bunurilor achizitionate precum si eventualele vicii ascunse, declarand pe propria raspundere ca produsele comercializate nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu Ordonanta nr. 20/2010 privind stabilirea unor masuri pentru aplicarea unitara a legislatiei Uniunii Europene care armonizeaza conditiile de comercializare a produselor, documentatia de executie a fabricantului si standardelor romanesti.
b. Vanzatorul se angajeaza sa livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului https://narru.ro/ si cu calitatile si caracteristicile inscrise in factura. Produsul este considerat neconform daca nu are aceleasi calitati precum este descris in cadrul site-ului https://narru.ro/ sau daca nu are calitatile si caracteristicile inscrise in factura. Raspunderea Vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate a produsului apare intr-un termen de 2 ani calculat de la data livrarii si daca Cumparatorul informeaza Vanzatorul despre aparitia lipsei de conformitate in termen de 2 zile de la data la care a constatat-o. In cazul in care la livrare se constata o lipsa de conformitate a unui produs din factura, Cumparatorul are dreptul de a cere repararea intr-o perioada rezonabila sau inlocuirea produsului. Daca aceste operatii nu sunt posibile, Cumparatorul are dreptul de a cere sa beneficieze de o reducere corespunzatoare a pretului sau de rezolutiunea Contractului privind acel produs neconform.
c. Cumparatorul este obligat sa anunte lipsa din colet a unei componente inainte de inceperea montajului si sa pastreze etichetele si continutul coletului in starea in care le-a primit in vederea verificarii si inlocuirii. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere pentru executia si consecintele serviciilor de manipulare, transport, montaj si instalare executate de terti, atunci cand produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instructiunile producatorului.
d. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind consecintele pe care le-ar avea utilizarea sau intretinerea gresita a produselor, datorate nerespectarii instructiunilor producatorului.
e. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii facturii Cumparatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.
f. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele manufacturate si cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele din lemn masiv pot prezenta mici crapaturi sau noduri in functie de natura lemnului sau ca pot aparea in timp mici crapaturi functie de conditiile in care sunt pastrate produsele – la temperaturi situate in afara intervalului 18-30 de grade Celsius si umiditate ridicata. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
g. Vanzatorul acorda garantie care incepe de la data livrarii produselor astfel: mobilier si decoratiuni – 24 luni (pentru deficiente calitative). Daca durata medie de utilizare a produselor este mai mica de 24 de luni, garantia se reduce la durata de utilizare. In aceasta perioada, daca deficientele nu sunt imputabile Cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Dupa efectuarea livrarii Cumparatorul nu mai poate invoca deficiente cantitative sau deficiente pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul livrarii (ciobituri, zgarieturi, rosaturi, componente indoite, pete de murdarie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticla sau zgarierea produselor dupa receptie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.
h. Orice reclamatie va fi insotita de factura de marfa si certificatul de garantie. In termenul de garantie Cumparatorul are dreptul de a cere repararea gratuita, intr-o perioada rezonabila sau inlocuirea Bunului cu deficiente calitative, daca aceste deficiente nu sunt cauzate de nerespectarea de catre Cumparator a instructiunilor de utilizare si intretinere. In functie de disponibilitatea producatorului, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca Bunul, pe durata garantiei intr-un termen maxim de 15 de zile.
i. Bunul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un Bun nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat se repara gratuit.
j.Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
dezambalarea folosind obiecte taioase sau dure;
taierea sau zgarierea materialelor;
frecarea de alte suprafete sau cu substante (solutii de curatare) abrazive;
folosirea sau pastrarea produselor in medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum si in medii cu variatii de temperatura;
asezarea produsului langa surse de caldura (distanta de garda este de 1m) in afara mobilierului de bucatarie proiectat in acest scop;
folosirea produselor de curatare care contin acizi, petrol, gaz, detergenti, solventi chimici sau alcool (orice solutie trebuie incercata intai pe o suprafata mica, ascunsa);
dehidratarea pielii (fara hidratare pielea se usuca si crapa);
udarea produselor (curatati cu o carpa usor umezita intr-o solutie de apa cu sapun -50% apa, 50% sapun lichid pH neutru – apoi stergeti imediat cu o carpa uscata);
impingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
folosirea mobilierului in alt scop decat cel pentru care a fost proiectat.
7. Prevederi finale
1. In acceptiunea partilor, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte, este valabil indeplinita daca va fi transmisa in scris la adresa prevazuta in partea introductiva a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusa partilor daca ea nu a fost comunicata in scris. In cazul notificarii pe cale postala, aceasta va fi transmisa prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.
2. Orice eveniment imprevizibil si inevitabil, independent de vointa partilor, care impiedica in parte sau in totalitate indeplinirea obligatiilor contractuale, va fi considerat ca un caz de forta majora. Partea care invoca forta majora si care o va aduce la cunostinta celeilalte parti contractante in cel mult 7 zile de la aparitia cazului de forta majora invocat, va fi exonerata de obligatiile sale dar numai in masura si exclusiv pentru perioada pentru care forta majora se aplica.
3. Orice eventuale neintelegeri care apar intre parti cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi solutionate pe cale amiabila, vor fi solutionate de instantele judecatoresti de drept comun de la sediul social al Vanzatorului, conform cu legislatia in vigoare in Romania.